• اسلام اور دوسرے ادیان میں حضرت مہدی (عج) کے ظہور کی نشانیاں
    • حضرت مہدی (عج) اس وقت قيام فرمائيں گے جب پوری دنیا میں ظلم اور فساد چھایا ہوا ہو گا ۔ ہم یہ کہہ سکتے ہیں کہ حضرت مہدی (عج) کے ظہور کے وقت ساری حکومتوں کی بنیادیں کمزور ہو جائیں گی اور یہی بات طاقتوروں کے بیچ لڑائیوں اور تنازعات کا باعث بنے گی
    • خاص ہے ترکیب میں قومِ رسولِ ھاشمی
    • بہت سے مشرقی افراد مغرب سے علم و ٹیکنالوجی سیکھنے کے بجائے مغرب کی اندھی تقلید کو ہی اپنا شیوہ بنا لیتے ہیں، کیا ہی اچھا ہوتا کہ اقوام مشرق ،مغرب پرست ہونے کے بجائے علم و صنعت و ٹکنالوجی حاصل کرکے اپنی زمین، معدنیات، سمندر، ہوا کے خود ہی مالک ہوتے... یہ ل
    • مغرب کی گمراہ کن حکمت عملی
    • ایک مصری دانشور کہتا ہے کہ جب میں فرانس میں زیر تعلیم تھا تو ماہ رمضان میں ایک پروگرام میں شرکت کی، کالج کے پرنسپل نے میرے سامنے سگریٹ پیش کی تو میں نے معذرت کر لی،اس نے وجہ دریافت کی تو میں نے کہا کہ رمضان کا مہینہ ہے اور میں روزے سے ہوں،اس نے کہا میں
    • ظہور مہدی (ع) کا عقیدہ خالص اسلامی عقیدہ ؟
    • ہر چند علمائے اہل سنت نے اس بے بنیاد بات کا مدلل جواب دیا ہے اور یہ ثابت کیا ہے کہ ظہور مہدی (ع) کا عقیدہ خالص اسلامی عقیدہ ہے اور امت مسلمہ کے نزدیک متفق علیہ اور اجتماعی ہے مگرہم چند باتیں بطور وضاحت پیش کر رہے ہیں :
    • ظہور حضرت مہدی (ع) کے متعلق ابن خلدون کا خیال
    • ظہور حضرت مہدی (ع) کے بارے میں بھی ادھر ہمارے سنّی بھائیوں میں سے کچھ مغرب زدہ احمد امین، عبدالحسیب طٰہٰ حمیدہ جیسے افراد نے امام مہدی (ع) کے متعلق روایات نقل کرنے کے باوجود تشیع پر حملے کئے ہیں گویا ان کے خیال میں یہ صرف شیعوں کا عقیدہ ہے یا کتاب و سنت،
    • ظہور مہدی (ع) کا عقیدہ اور مغرب زدہ لوگ
    • خدا کی حمد وستائش کی بجائے مادہ اور طبیعت (Nature)کے گن گاتے ہیں تاکہ ان لوگوں کی ہاں میں ہاں ملا سکیں، جنہوں نے تھوڑے مادی علوم حاصل کئے ہیں یا فزکس، کمیسٹری، ریاضی سے متعلق چند اصطلاحات، فارمولے وغیرہ سیکھ لئے ہیں اوراگر انگریزی یا فرانسیسی زبان بھی آ
    • عقیدۂ توحید اور شرک
    • بلاشبہ کائنات کا ہر ذرہ اللہ تعالی نے کسی نہ کسی مقصد سے ہی پیدا کیا ہے،بلا مقصد کی تخلیق سے اللہ کی شان بالا تر ہے ،تخلیق انسان کا مقصد حقیقی اللہ تعالی نے یوں بیان فرمایا ہے
    • امامت پر بحث
    • مسئلہ امامت بہت اہم مسائل میں سے ایک ہے اور یہ عقائد کی بنیاد ہے ۔ ہمارے عقائد کے مطابق وہ لوگ جو علم کے حقیقی منبع سے متصل ہیں وہ آئمہ اطہارعلیہم الصلاة و السلام ہیں
    • ظہور مہدی (ع) کا عقیدہ اسلامی عقیدہ ہے
    • جو لوگ شیعوں کے بارے میں غلط فہمی میں مبتلا ہوکر شیعہ حقائق کا مطالعہ کرتے ہیںیا دشمنان اسلام کے سیاسی اغراض پر مبنی مسموم افکار کی ترویج کرتے ہیں وہ تحقیق کے راستے سے منحرف ہوکر اپنے مقالات یا بیانات میں یہ اظہار کرتے ہیں کہ ظہور مہدی (ع) کا عقیدہ ،شیع
    • اعمال كے مجسم ہونے اور اس كي حقيقت كے سلسلے ميں وضاحت
    • انسان جتنا عالم نور سے ارتباط بڑھاتا چلاجاتا ہے اتنا ہی پردے اٹھتے چلے جاتے ہیں ۔ اور اپنے اعمال، كردار، عقیدے اور رفتار كو اچھی صورتوں میں دیكھتا ہے ۔ اور خود كو منزل معراج پر پاتا ہے، ان مذكور مطالب سے دو حقیقت معلوم ہوتی ہے ۔
    • عقيده مہدويت کے لاحق خطرات
    • دنیا کی ہر اہم چیز اپنی اہمیت کے پیش نظر خطرات کی زد میں بھی ہے عقیدہ مہدویت کہ جو انسانی فردی اور اجتماعی زندگی کے لیے حیات بخش ہے ایک باعظمت مستقبل کی نوید ہے
    • عقيدے کے اصولوں پر غور کرنا واجب ہے
    • ہمارا عقیدہ ہے کہ خدا نے ہمیں سوچنے کی قوت اور عقل کی طاقت دے کر ہم پر لازم کر دیا ہے کہ ہم اس کی مخلوقات کے متعلق سوچیں، بڑے غور سے اس کی خلفت کی نشانیاں دیکھیں اور دنیا کی پیدائش اور اپنے جسم کی بناوٹ میں اس کی حکمت اور تدبیر کی پختگی کا گہرا مطالعہ کری
    • عقيدہ مہدويت صد در صد اسلامي ہے
    • اس میں کوئی شک نہیں کہ عقیدہ مہدویت خالص اسلامی عقائد میں سے ایک ہے جس کا اصلی سرچشمہ کتاب و سنت ہیں اور تمام مسلمان صدر اسلام سے لے کر آج تک اس سلسلے میں اتفاق نظر رکھتے ہیں
    • لفظ مولا اور آئمہ اکرام
    • نبی اکرم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم مولا تھے اور علی علیہ السلام بھی مولا ہیں اور نبی اکرم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے غدید خم کے موقع پر اس حقیقت کو بیان کیا ہے
    • غدير خم اور لفظ مولا
    • حقیقت میں یہاں پر نبی اکرم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے سورہ احزاب کی چھٹی آیت کے ایک حصے کی طرف اشارہ کرتے ہیں ہوۓ ان سے یہ اقرار کروایا
    • کلمه مولا کے معني
    • مولا کا لفظ ولایت کے ساتھ بھی گہرا تعلق رکھتا ہے اور اس کے معنی پیروی کرنے کے ہیں لیکن دوستی کے معنی بھی دیتا ہے ۔
    • مولا کا مفہوم امام سے اعلي ہے
    • نبی اکرم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے بھی اپنے معروف خطاب میں غدید کے موقع پر مولا کے لفظ کو استعمال کیا ہے اور اس موقع پر امام کا لفظ استعمال نہیں ہوا ۔
    • ظہور کي غير حتمي علامات
    • غیر حتمی علامات کی فہرست بہت طویل ہے اور بعض حضرات نے سیکڑوں سے گزار کر ان علامات کو ہزاروں کی حدوں تک پہنچا دیا ہے
    • ظہور کي حتمي علامات
    • بعض علامتیں حتمی ہیں جن کا وقوع بہرحال ضروری ہے اور ان کے بغیر ظہور کا امکان نہیں ہے
    • حضرت ولي عصر عليہ السلام کے ظہور کي تعجيل کا فلسفہ
    • شان نزول یا اسباب نزول ایک ایسے امور میں سے ہے کہ آیت کو سمجھنے کے لئے ان سے تمسک کرنا ضروری ہے البتہ شرط یہ ہے کہ نقل ہونے والا شان نزول ، سند کے لحاظ سے معتبر ہو یا نقل کرنے والے نے شان نزول پہنچانے میں گمان اور حدس پر اعتماد نہ کیا ہو
    • عدل و انصاف کي دعوت
    • انسان کی صفات، خدا وند متعال کی صفات کا ایک پر تو ہو نا چاہئیں تا کہ انسانی معاشرے میں الہٰی صفات کا نور پھیلے ۔اسی اصول کی بنیاد پر جس قدر قرآن مجید عدل الہٰی کو بیان کر تا ہے، اسی قدر انسانی معاشرے اور ہر انسان میں عدل و انصاف قائم کر نے پر اہمیت دیتا ہ
    • غير خدا كي قسم كے بارے ميں وضاحت
    • مرحوم علامہ امین فرماتے ھیں كہ صاحب رسالہ (ابن تیمیہ) كا یہ قول كہ غیر خدا كی قسم كھانا ممنوع ھے، یہ ایك بكواس كے سوا كچھ نھیں ھے كیونكہ اس نے اپنی بات كو ثابت كرنے كے لئے صرف ابوحنیفہ، ابو یوسف، ابن عبد السلام اور قدوری كے اقوال كو نقل كئے ھیں
    • قرآن ميں عقيدہ توحيد پر زور
    • قرآن اللہ تعالی کا کلام ہے جس میں خدا نے بہت جگہوں پر انسان کو خود سے روشناس کرانے کے لیۓ اپنی خوبیاں بیان کی ہیں ۔
    • خدا کي ذات ميں کوئي عيب اور نقص نہيں ہے
    • اس بات میں ذرا بھی شک نہیں ہے کہ اللہ تعالی کوئی جسم نہیں جس کی تصویر کشی کی جا سکے یعنی خدا کی ذات جسم سے پاک ہے ، نہ ہی وہ محدود جوہر ہے، جس کا اندازہ کیا جا سکے۔
    • عقيدہ توحيد کي ضرورت اور مفہوم
    • عقیدۂ توحید دینِ اسلام کی اساس اور بنیاد ہے، اِس کی صحت کے بغیر انسان اللہ تبارک و تعالیٰ کی رحمت اور حضور نبی اکرم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کی سچی محبت اور شفاعت کا مستحق نہیں ہو سکتا۔
    • انسان کے ليۓ خدا کي شناخت
    • دنیا پر موجود انسانوں کو اپنے حقوق و فرائض سے آگاہی حاصل کرنی چاہیۓ اور عام طور پر ہر انسان کو اپنے حقوق کا ادراک بھی ہوتا ہے۔
    • حدیثوسنتی کی دوسری سند
    • حاکم نیشاپوری نے اس حدیث کو ابو ہریرہ سے مرفوع طریقہ سے ایک ایسی سند کے ساتھ جسے ہم بعد میں پیش کریں گے یوں نقل کیا ہے
    • غير خدا كي قسم كھانا
    • ابن تیمیہ كا كہنا یہ ھے كہ اس بات پر علماء كا اتفاق ھے كہ باعظمت مخلوق جیسے عرش وكرسی، كعبہ یا ملائكہ كی قسم كھانا جائز نھیں ھے
    • عدل الہٰي کے دلائل
    • پہلے یہ جاننا ضروری ہے کہ ہماری عقل اشیاء کی ”خوبی“اور ”بدی“ کو قابل توجہ حد تک درک کرتی ہے
    • انبياء (عليهم السلام) كے درميان فرق كے اسباب
    • خدا وند عالم نے تمہارے لئے ایسے دین كا وہی راستہ مقرر كیا ہے جس كی اس نے نوح(ع) سے وصیت كی، اور ائے رسول (ص) وہی ہم نے آپ پر وحی كی صورت میں نازل كیا اور اسی كی ابراہیم(ع) و موسیٰ (ع) و عیسیٰ(ع) سے سفارش كی۔
    • ولايت اور ہجرت
    • ہجرت کا شمار اُن مسائل ميں ہوتا ہے جو ولايت کے بارے ميں ہمارے پيش کردہ وسيع مفہوم کے ساتھ تعلق رکھتے ہيں ۔
    • الله جو زمين و آسمان کا پيدا کرنے والا ھے
    • قرآن مجید نے خداوندعالم کو تمام کائنات اور تمام موجودات کے خالق کے عنوان سے پہچنوایا ھے، اور تمام انسانوں کو خدا کی عبادت کی دعوت دی ھے، اس کا شریک اس کی ضدو مثل اوراس کا کفوقرار دینے سے سخت منع کیا ھے