• صارفین کی تعداد :
  • 2362
  • 7/19/2013
  • تاريخ :

خمس کے متعلق اھل سنت کي دليل

خمس کے متعلق اھل سنت کی دلیل

 

خمس مذھب شيعہ کي نظر ميں (حصّہ اوّل) 

خمس مذھب شيعہ کي نظر ميں (حصّہ دوّم)

خمس مذھب شيعہ کي نظر ميں (حصّہ سوّم)

خمس مذھب شيعہ کي نظر ميں حصّہ چہارم)

علماء اھل سنت کھتے ھيں :”‌غنمتم “ سے مراد غنائم جنگي ھي ھے کيونکہ اس سے قبل کي آيتيں جنگ کے متعلق ھيں اگر ”‌ غنمتم “ کے معني مطلق غنيمت ھوں - يعني ھر قسم کا فائدہ ، تو ان آيات کا آپس ميں کوئي ربط نھيں رھتا -لھذا مذکورہ آيات کے باھمي ارتباط کي بقا کےلئے ضروري ھے کہ ”‌غنمتم “ کے معني غنائم جنگي ھوں -

جواب : اس شبھہ کا جواب روشن ھے ، مذکورہ آيات کے بے ربط ھونے کا انديشہ اسي وقت متصور ھے جب شيعہ يہ کھيں کہ لفظ ”‌غنمتم “ جنگي غنائم کو شامل نھيں ھے - شيعہ يہ نھيں کھتے بلکہ ان کا يہ کھنا ھے کہ ”‌غنمتم “ جنگي غنائم کے شمول کے ساتہ ساتہ دوسرے غنائم کو بھي شامل ھے -لھذا آيات کے بے ربط ھونے کا خوف بے بنياد ھے -

دوسرا اختلاف : تقسيم خمس

خواہ ”‌غنمتم “ عام منفعت پر دلالت کرتا ھو يا فقط جنگي منافع پر ، بھر کيف ھر دو مذھب کے علماء اس بات پر متفق ھيں کہ خمس ( 5/1 ) کو دوبارہ مختلف حصوں ميں تقسيم ھونا چاھئے ، ليکن حصوں کي تعداد ميں اختلاف ھے -

علمائے شيعہ کے نظريہ کے مطابق خمس کو چھہ (6) حصوں ميں تقسيم ھونا چاھئے -

1- سھم خدا -2- سھم پيغمبر -3- سھم ذو القربيٰ -4- سھم يتيم -5- سھم مسکين -6- سھم مسافر -

ليکن علمائے اھل سنت خمس کو فقط 5 حصوں ميں تقسيم کرنا ضروري سمجھتے ھيں اور وہ سھم خدا کے منکر ھيں -

علمائے شيعہ کي دليل

آيت شريفہ :”۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔فان للّہ خمسہ و للرسول ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔“

علمائے شيعہ کھتے ھيں آيت شريفہ ميں صراحت کے ساتہ اللہ کا نام آيا ھے ”‌ فان للہ “- خمس پانے والوں ميں اللہ کا نام سر فھرست ھے - پھر ھم کيوں اسکے حصہ کا انکار کريں - اتني واضح اور روشن دليل ھوتے ھوئے آخر کيا وجہ ھے کہ اھل سنت سھم خدا کے منکر ھيں اور اسے غير ضروري سمجھتے ھيں !

علماۓ اھل سنت کي دليل

علماء اھل سنت کھتے ھيں کہ ظھور آيت کے مطابق ايک حصہ خدا کا ھے اور اسے چاھئے ،تو کيا خدا مال خرچ کرتا ھے کہ اسے دينا چاھئے !!!

رسول کو دينا صحيح ھے ، بھرحال وہ بھي انسان ھيں ان کو ضرورت پڑ سکتي ھے وھي حکم ذو القربيٰ و غيرہ کا ھے - ليکن خدائے بے نياز کو کچہ دينا بے معني ولغو ھے اور جب خدا کو دينا معقول نھيں ھے تو اسکے لئے حصہ بنانا بھي فضول ھے - لھذا خمس کو چھ(6) حصوں کے بجائے صرف پانچ (5) حصوں ميں تقسيم کرنا چاھئے -

اگر کوئي اعتراض کرے کہ جب خد اکو اپنا حصہ لينا نھيں تھا تو پھر خمس پانے والوں کي فھرست ميں سب سے پھلے اسکا نام کيوں ھے ؟ اسکا جواب يہ ديتے ھيں کہ آيت شريفہ ميں اللہ کا نام اسکي تعظيم و احترام کے لئے آيا ھے ورنہ خداوند کو اسکي ضرورت نھيں ھے -  ( جاري ہے )

 

بشکريہ مطالعات شيعہ ڈاٹ کام

 

متعلقہ تحریریں:

شيعہ تہذيب و ثقافت کي تدوين

مومن کے ليے خدائي امداد